zondag 17 mei 2009

You make me feel, So real, Like an angel.

Hey meiden, Vandaag ging ik met wat vriendinnen naar de tennisbaan.De heren A1 is kampioen geworden dus hadden we een feestje, het was allemaal erg gezellig.Geen moeilijke outfit vandaag maar gewoon een basic shirtje een giletje een tregging een vest en een leren jas! Haha, het was toch zo koud he!Liep ik dan op mn birckenstockkies, haha van binnen ben ik toch stiekem nog zo blond als voordat ik m'n haar verde!Haha, en we hebben toch gelachen op die baan het was zo gezellig! Echt top!Verder heb ik vandaag een nieuwe camera van mijn vader gehad: Een Koninko Minota Dimage 5. En ik krijg waarschijnlijk binnenkort een Nikon! Hihi lucky me!Nou dit is mijn outfit vandaag: Oh touwens ik sta echt heel stom op die foto te lachen echt vreselijk!












Tregging: Vero Moda, Shoes: Birckenstock, Top: H&M, Gilet: H&M, Ring: H&M, Bracelents: Tovli & Dyrberg/Kern.

Geen opmerkingen: