zaterdag 16 mei 2009

Hello good old Saterday!

Hey mensen, het is weer lekker zaterdag! Ik hou zo van zaterdag he, dan kun je eindelijk eens even lekker uitslapen.Om 10 uur maakte mn broertje me wakker om even te melden dat hun boodschappen gingen doen, nja ik ging natuurlijk niet mee want in lag nog in mn bed.Rond elk uur besloot ik me maar te gaan douchen aankleding enzovoort aangezien ik om half 2 met een vriendin naar de stad ga.Ook ging ik even oude muziek op youtube zoeken en ik kwam me toch een leuk liedje tegen, athans ik vind hem erg leuk!


Amy Diamond - What's in it for me?

Nja ik heb ook weer wat foto's gemaakt, niet erg goede kwaliteit omdat ik een stomme rot camera heb!


Ring: H&M, Top: H&M, Tregging: Vero Moda, Bag: Pieces


Shoes: Birckenstock, Top: H&M, Tregging: Vero Moda, Bracelents: Tovli


Shoes: Birckenstock, Top:H&M, Tregging: Vero Moda, Necklass: -


Top: H&M, Necklass: -

Geen opmerkingen: